środa, 14 marca 2012

O3. " Niall Horan jestem twoją największą fanką ."

- Nie dam rady .
- Co ? No przestań , jesteś świetny . Przejdziesz dalej , a potem wygrasz ten program . - spojrzałam mu głęboko w oczy i wtuliłam się w jego zbudowane ciało . Jeszcze raz spojrzałam na niego i szepnęłam do ucha : Wierzę w ciebie Niall . - Po plecach przeszedł mi dreszcz kiedy nasze twarze dzieliły milimetry . To nie był odpowiedni moment na czułości . Jestem tu by go wspierać i tego muszę się trzymać . Delikatnie odsunęłam się od niego . Usłyszeliśmy za plecami głos Lexi :
- Niall daj czadu . - podeszła do niego i kopnęła go w tyłek .
- Ałłł... - pisnął ze skwaszoną miną . Zaśmiałam się .
- Niall Horan wchodzisz za 10 , 9 , 8 ... - usłyszeliśmy za plecami .
- Idź tam i powal ich na kolana . - dopingowała Lexi .
- To idę . - wziął głęboki oddech , chwycił mikrofon i wyszedł na scenę przed jury . W momencie kiedy stał na środku sceny myślałam , że serce mi wyskoczy . Drżały mi ręce i czułam się jak odurzona . Lexi wzięła mnie za rękę i razem patrzyłyśmy na naszego przyjaciela . Gdy śpiewał stałam jak wryta . Do oczu cisnęły mi się łzy . Niall był tak przerażony i zdenerowany . Serce waliło mi jak młot . Lexi z nerwów zaczęła obgryzać paznokcie . Ok , skończył . Wow , to było cudowne . Dał z siebie wszystko widziałam to w jego spojrzeniu . Jury musiało być pod wrażeniem . Simon i Louis i byli na tak . Stojąca obok mnie Lexi wymyślała już plan zemsty dla Cheryl , która powiedziała : Nie . Ścisnęłam mocną dłonie i zamknęłam oczy . Usłyszałam :
- Oczywiście , jesteś . - głos Katy doprowadził mnie do płaczu . Jest ! Tak ! Przytuliłam mocno swoją Alex i ze szczęścia zaczęłyśmy skakać . Szczęśliwy Niall spojrzał w moim kierunku , kiedy Simon zapytał z kim  przyjechał do programu .
- Przyjechałem tu z moimi najlepszymi przyjaciółkami i rodziną . Myślę że mogę zadedykować mój występ osobie dzięki której tu jestem , Melody . - Kiedy usłyszałam swoje imię zrobiło mi się gorąco . Myślałam że serce mi wyskoczy .
- Chodź tu do nas Melody . - powiedział Simon . Jakiś wysoki facet wziął mnie za ramię w prowadził na scenę . Podeszłam do Niall'a i skryłam się w jego ramionach . Denerwowałam się tą całą sytuacją . Szepnęłam mu tylko do ucha , gdy usłyszałam wśród publiczności serialowe " Awwwwww" :
- Zabiję cię .
- Kocham cię Melody . - odszepnął mi uśmiechając się przy tym anielsko . Oderwałam się od Niall'a . Nawet nie wiem kiedy nasze dłonie się splotły .
- Dziękujemy ci Melody . A ciebie młody człowieku chcemy widzieć w kolejnym etapie . Brawa . - Simon uśmiechał się od ucha do ucha i bił brawo razem z publicznością . Zeszliśmy ze sceny . Alex rzuciła się na Niall'a .
- Byłeś niesamowity ! Najlepszy ! - krzyczała rozpromieniona Lexi .
- Boże jakie to emocje . Trzęsą mi się ręce . - mówił drżącym głosem Nialler . Przytuliłam się do niego mocno . Lexi dołączyła do nas . Rodzina gratulowała Niall'owi . Zebraliśmy się wszyscy i wróciliśmy do domów . Niall dostawał wiele telefonów od znajomych i rodziny . Byłam z niego taka dumna . Przychodził do mnie codziennie wieczorem i grał na balkonie . Śpiewał i przesiadywał do północy . Aż nadszedł dzień drugiego etapu programu . Występ Niall'a był jak zwykle niesamowity . Wiele utalentowanych osób widziałam na korytarzach . Ale Niall był wyjątkowy . Miał w sobie to coś . Szczerość i wrażliwość artystyczną , za co go podziwiam . On kilka innych solistów zostało wezwanych przed jury . Słyszałam bicie własnego serca , które właśnie rozsadzało moją klatkę piersiową .  Patrzyłam to raz na Niall'a to na Simon'a .
- Niestety nie przechodzisz dalej . Dziękujemy . - Simon właśnie zrujnował marzenia mojego przyjaciela . Szukałam słów pocieszenia , ale gdy spojrzałam na twarz Niall'a wiedziałam , że nie jestem w stanie powiedzieć nic . Łzy spływały mi z oczu jedna po drugiej . Objął mnie mocno i powiedział :
- To była moja najwspanialsza przygoda , Melody . - Lexi zaczęła :
- Albo granatem wysadzę te studio , albo załatwię każdego z jury w ich garderobach . - Niall zaśmiał się i przytulił kochaną Lexi . Wyszliśmy na główny korytarz , kiedy jakiś mężczyzna zwrócił się do Niall'a :
- Ty jesteś Niall Horan ?
- Tak .
- Proszę za mną . - powiedział . . Niall popatrzył na mnie znacząco i ruszył za czarnoskórym mężczyzną . Wzięłam za rękę Alex i szłyśmy za nimi . Niall pokierowany został spowrotem na scenę , na której stała czwórka uczestników . Stał przed jury tak jak pozostali . Zaczął Simon :
- Mamy dla was propozycję . Jeśli zgodzicie się wszyscy możecie zostać w programie jako zespół  . - uśmiechnął się cwanie w kierunku chłopaków .
- To zależy od was . Każdy z was musi się zgodzić . Więc jak ? Ja rozumiem oczywiście , że to trudna decyzja , ale musicie podjąć ją teraz . - Simon patrzył uważnie na każdego z nich . Każdy z nich zgodził się prócz wahającego się ciągle Niall'a . Przyjaciel spojrzał na mnie , a ja tylko kiwnęłam głową .
- Wchodzę w to  . - powiedział Niall . Tak ! Pisnęłam mega szczęśliwa . Skakałam nie wierząc w to wszystko . Niall podbiegł do mnie i wziął mnie na ręce . Zaśmiałam się . Lexi wskoczyła mu na plecy . Cieszyliśmy się jak małe dzieci . Kiedy ochłonęłam powiedziałam mu prosto w oczy :
- Niall jestem twoją największą fanką .



Po bardzo długiej przerwie pojawił się kolejny , trzeci rozdział . Nie jest zbyt długi , ale obiecuję , że następne będą dłuższe . Chcę bardzo podziękować mojej kochanej Lexi , która mnie motywuje do pisania . Kocham cię aniele <3
Proszę o komentarze , które tak wiele dla mnie znaczą .
xoxo heart beats for love
 

3 komentarze:

  1. Kocham, Kocham, Kocham!! <3 A Niall jest moj!! Tylko moj !! <333

    OdpowiedzUsuń
  2. bożeeeee! płaczę, płaczę, płaczę i jeszcze raz płaczę !
    to opowiadanie jest piękne ! Kocham Cię, za to , że postanowiłaś coś takiego napisać ! Twoje pomysły są nieziemskie i bardzo oryginalne ! kocham Twój styl pisania ! jest bardzo profesjonalny ! jaa tam kurde nawet jestem ! czuję się jakby to działo się naprawdę :] jaak to czytam drżę, mam motylki i KEVINY ćwierkają wokoło xd masz dziewczyno talent i uwierz w to ! LOVE YOU x
    ~~Twoja oddana fanka Lexi <3

    OdpowiedzUsuń